måndag 9 november 2015

En klurig häst

Tea har flera gånger försökt komma in i fodertunnorna. Hon tar av locket och drar eventuellt tunnorna mot sig. Härromdagen fångade jag henne på bild är hon burit iväg med ett lock...  

Ja, det här händer när jag försöker släppa ut hästarna i hagen. Jag öppnar  för dem och de börjar gå omkring överallt, är mitt i vägen poch hittar på dumheter medan jag försöker städa.

Tea has more than once tried to get into the grain containers. She pulls the lid of and sometimes drag the bin towards her. Recently I got her on picture when she had got the lid of and brought it back into a stall...

Yes, this happens when I try to get my horses out in the pasture. I let them out and start to clean the barn. The horses get back in, are in the way and do stupid things...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar