söndag 23 september 2012

Stall vs normal

A couple of hours later.
Om man träffar en person som man har lärt känna i stallet har jag upptäckte att det inte är säkert att man känner igen densamme i "civila" kläder. Min (och många andras) idé om stallkläder är nämligen en mängd avlagda kläder som inte riktigt passar in i garderoben längre. Så idag blir det bild av hur jag såg ut i stallet - och några timmar senare när jag faktiskt la ner lite tid på att fixa iordning mig. Lilla syster gifte sig nämligen!

If you meet a person that you learned to know in the stable you might not recognize the person in "civilian" clothes. Mine (and many others idea) about stable clothes is a lot of old, worn out clothes. Today is a picture me in the stable, and then a couple of hours later when I put some time at fixing me up. My little sister got married!
Rain and horses



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar