tisdag 13 december 2011

Hästarna flyger

Eller, allt pekar på att hästarna har kommit iväg. Däremot är det osäkert vilken dag de kommer till mig. Maken bad mig fråga efter Flight number och därigenom kunde vi följa var planet var. Det kändes kanon och det ska jag utnyttja vid senare flyresor. Resan gick relativt fort JFK - Liege, men var fem timmar försenad. Jag hoppas att det inte blev som Percys tidigare ägare trodde att hästarna fick stå i containrar dessa fem timmar och vänta... Kanske lika bra att inte veta.

Ännu har jag inte hört något om hur hästarna mår eller när de kommer iväg häråt.
Igår halmade vi i upp i lösdriften och jag och sonen fikade och kramades i halmen med en bygglampa som belysning. Ute hörde vi regnet på taket, men vi satt bra. Sonen har godkänt hästarnas nya sovplats och sa att de skulle leka mycket. Ja, se två åringar :-)

Nu vill jag bara veta när de kommer häråt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar