måndag 7 november 2011

Pepper i karantän

 Hi Ingrid,
We received your payment today.  Thank you.  I am still waiting on confirmation on shipping date as X has not confirmed yet, and I am waiting on some other Swedish or Norway horses to come through.  The stallion has arrived in good shape to my farm over the weekend, hear on long island.

Pepper har således kommit fram så nu kan jag slappna av för hans skull – bara att hoppas att Percy kommer fram hon med snart. Den här veckan tänkte jag börja leta efter foder till hästarna, fast helst skulle jag vilja ha ett datum när de anländer... Nåja, jag har börjat fråga runt lite så får vi se. Skulle vara skönt att veta vad det blir för då kan jag börja se vad Calinka ska ha för eventuella tillskott – just nu är hon lite i limbo eftersom det känns onödigt att köpa så mycket om det bara ska användas under en kort period (och jag har inte ens analys på det hö hon äter nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar