onsdag 29 juni 2011

 Mer korrekturläsning, lite varje dag är det jag hinner verkar det som. Den ena boken jag beställt har kommit. Jag försökte ringa Länsstyrelsen angående min plaerade lösdrift men så klart hade persionen i fråga gått på semester och återkommer om en månad. Nåja, då borde jag kunna ha fått fram lite av en ritning på vad jag har tänkt. Oroar mig för om det finns någon möjlighet till paddock på Ekenäs, har helt glömt att fråga och har verkligen behov av en...Hur är ridvägarna förresten, funderar ju på att stalla upp min nuvarande häst där och hon kommer ju definitvt att ridas mycket och ofta...

Läser om en tjock, engelsk bok om exteriör för tillfället och sneglar på en bok liknande bok om hästuppfödning som redan finns i bokhyllan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar